فرانک هامر


فرانک هامر سابق تگزاس رنجرز (کوین کاستنر) و مانی گالت (وودی هارلسون) برای پایان دادن به شرارت جنایی بدنام گانگسترهای بدنام کلاید بارو (ادوارد بوسرت) و بانی پارکر (امیلی بروبست) از بازنشستگی فریب خورده اند.


با بررسی فرقه جنایتکاران مشهور بانی پارکر و کلاید بارو از منشور دو قانونمند پیر که برای ردیابی آنها استخدام شده اند ، The Highwaymen بر خلاف بانی و کلاید 1967 است. در حالی که کلاسیک ضد فرهنگ آرتور پن سریع ، آزاد و با شکوه غیر اخلاقی است ، فیلم جان لی هنکوک آهسته ، ظریف و زنده از پیچیدگی های اخلاقی است. Highwaymen - که از انتشار یک سینما در کنار اجرای Netfllx برخوردار است - در کار ساخت فیلمبرداری قوی و شیمی دو ستاره آن ، کوین کاستنر و وودی هارلسون نقش بازی می کند و مردان دیگری را به دنیا می آورد.

دانلود فیلم ایرانی

با توجه به این ، The Highwaymen یک فیلم قدیمی در خیابان مدرسه است ، ویترینی برای Costner و Harrelson برای بازی غیرقابل انعطاف پذیر ، هوشمند و دور از دسترس. Costner فرانک هامر (با بازی دنور پایل در نسخه پن) است ، یک بازنشسته تگزاس رنجر که با همسرش (کیم دیکنز) زندگی راحت و دلگیر دارد و یک گراز حیوان خانگی دارد. هارلسون مانی گالت است ، مردی که بدون تماس با ضربات ضبط ، زندگی در یک کلاه تفنگ ساکن است و در اثر وحشت از یک تکلیف قبلی زندگی کرده است. هرچه سیرک بونی و کلاید بیشتر به حرکت در می آیند ، این زن و شوهر از طرف بازنشستگی توسط میریام ‘ما 'فرگوسن (فرماندار عالی کتی بیتس) فرماندار تگزاس کنار می روند و به پایان می رسد تا antics تحقیرآمیز پایان دهند.

آنچه در ادامه می خواند ، بیشتر Costner و Harrelson است که در پشت فرمان یک مدل Ford T یا مشاجره کردن یا استفاده از وسایل مدرسه قدیمی آنها برای مقابله با جنایتکاران سرگرم کننده خود ، استفاده می کنند. این جفت ارز بزرگترین دارایی فیلم است ، عدم تمایل آنها به اینکه کاملاً تماشای شرکت یکدیگر باشند: Costner یک خط ناهنجار در گرانش های خسته دنیا انجام می دهد در حالی که هارلسون به مردی پیشنهاد می کند که در روزهای جوانی خود ، رگه ای بازیگوش داشته است که پاک شده است. در طول زمان. این جفت ها پس از تعقیب شرورها ، پیچیده می شوند ، نیاز به استراحت مداوم دارند و یکی از آنها تصور نمی کند که از چه روشی استفاده کنید ، اما خیابان های خیابانی و اصرار سفت و سخت آنها سرانجام آنها را به سمت معادن خود سوق می دهد.

هنکوک که فیلم های قبلی اش شامل The Blind Side و Saving Mr. Banks است ، حال و هوایی قوی ایجاد می کند ، سینماگرافی جان شوارتزمن با گرفتن مناظر طلایی ، ظرافت و نماد توماس نیومن ، مناظر آمریکای جنوبی را با عکس گرفتن از خربزه و چشمک دو شخصیتش ضبط می کند. اما هنكوك و نويسنده جان فوزكو (كه فيلمنامه بلند آن در ابتدا براي پل نيومن و رابرت ردفورد مشخص شده بود) نمي تواند اين فيلم را از هر زاويه اصلي و يا احساس فوري و فوريسيزگي خنثي كند. لحظه های هیجان وجود دارد - یک زندان آزاد ، یک ماشین در تعقیب و گریز در یک زمین مسطح گرد و غبار - اما آنها بسیار کمی هستند و بین هم فاصله دارند. با این حال ، عمل مضاعف Costner و Harrelson شما را درگیر می کند - حتی اگر می دانید همه اینها با تگرگ گلوله ها به پایان می رسد.


Comments

Popular posts from this blog

خرید بک لینک

لپ تاپ استوک لمسی بخریم یا نه؟

خرید رپورتاژ آگهی ارزان و با کیفیت