فرانک هامر


فرانک هامر سابق تگزاس رنجرز (کوین کاستنر) و مانی گالت (وودی هارلسون) برای پایان دادن به شرارت جنایی بدنام گانگسترهای بدنام کلاید بارو (ادوارد بوسرت) و بانی پارکر (امیلی بروبست) از بازنشستگی فریب خورده اند.


با بررسی فرقه جنایتکاران مشهور بانی پارکر و کلاید بارو از منشور دو قانونمند پیر که برای ردیابی آنها استخدام شده اند ، The Highwaymen بر خلاف بانی و کلاید 1967 است. در حالی که کلاسیک ضد فرهنگ آرتور پن سریع ، آزاد و با شکوه غیر اخلاقی است ، فیلم جان لی هنکوک آهسته ، ظریف و زنده از پیچیدگی های اخلاقی است. Highwaymen - که از انتشار یک سینما در کنار اجرای Netfllx برخوردار است - در کار ساخت فیلمبرداری قوی و شیمی دو ستاره آن ، کوین کاستنر و وودی هارلسون نقش بازی می کند و مردان دیگری را به دنیا می آورد.

دانلود فیلم ایرانی

با توجه به این ، The Highwaymen یک فیلم قدیمی در خیابان مدرسه است ، ویترینی برای Costner و Harrelson برای بازی غیرقابل انعطاف پذیر ، هوشمند و دور از دسترس. Costner فرانک هامر (با بازی دنور پایل در نسخه پن) است ، یک بازنشسته تگزاس رنجر که با همسرش (کیم دیکنز) زندگی راحت و دلگیر دارد و یک گراز حیوان خانگی دارد. هارلسون مانی گالت است ، مردی که بدون تماس با ضربات ضبط ، زندگی در یک کلاه تفنگ ساکن است و در اثر وحشت از یک تکلیف قبلی زندگی کرده است. هرچه سیرک بونی و کلاید بیشتر به حرکت در می آیند ، این زن و شوهر از طرف بازنشستگی توسط میریام ‘ما 'فرگوسن (فرماندار عالی کتی بیتس) فرماندار تگزاس کنار می روند و به پایان می رسد تا antics تحقیرآمیز پایان دهند.

آنچه در ادامه می خواند ، بیشتر Costner و Harrelson است که در پشت فرمان یک مدل Ford T یا مشاجره کردن یا استفاده از وسایل مدرسه قدیمی آنها برای مقابله با جنایتکاران سرگرم کننده خود ، استفاده می کنند. این جفت ارز بزرگترین دارایی فیلم است ، عدم تمایل آنها به اینکه کاملاً تماشای شرکت یکدیگر باشند: Costner یک خط ناهنجار در گرانش های خسته دنیا انجام می دهد در حالی که هارلسون به مردی پیشنهاد می کند که در روزهای جوانی خود ، رگه ای بازیگوش داشته است که پاک شده است. در طول زمان. این جفت ها پس از تعقیب شرورها ، پیچیده می شوند ، نیاز به استراحت مداوم دارند و یکی از آنها تصور نمی کند که از چه روشی استفاده کنید ، اما خیابان های خیابانی و اصرار سفت و سخت آنها سرانجام آنها را به سمت معادن خود سوق می دهد.

هنکوک که فیلم های قبلی اش شامل The Blind Side و Saving Mr. Banks است ، حال و هوایی قوی ایجاد می کند ، سینماگرافی جان شوارتزمن با گرفتن مناظر طلایی ، ظرافت و نماد توماس نیومن ، مناظر آمریکای جنوبی را با عکس گرفتن از خربزه و چشمک دو شخصیتش ضبط می کند. اما هنكوك و نويسنده جان فوزكو (كه فيلمنامه بلند آن در ابتدا براي پل نيومن و رابرت ردفورد مشخص شده بود) نمي تواند اين فيلم را از هر زاويه اصلي و يا احساس فوري و فوريسيزگي خنثي كند. لحظه های هیجان وجود دارد - یک زندان آزاد ، یک ماشین در تعقیب و گریز در یک زمین مسطح گرد و غبار - اما آنها بسیار کمی هستند و بین هم فاصله دارند. با این حال ، عمل مضاعف Costner و Harrelson شما را درگیر می کند - حتی اگر می دانید همه اینها با تگرگ گلوله ها به پایان می رسد.


Comments

Popular posts from this blog

خرید بک لینک

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی دارد؟

تعمیرات تبلت لنوو